W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA ponownie wśród laureatów Rankingu Odpowiedzialnych Firm!

Czy wiesz że...

Tym, co może świadczyć o prawidłowym żywieniu i zaspokojeniu wszystkich potrzeb dziecka jest jego spokojny, niczym niezakłócony sen.

NUTRICIA ponownie wśród laureatów Rankingu Odpowiedzialnych Firm!

W tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm, przygotowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”, NUTRICIA zajęła 3 miejsce. Firma została wyróżniona między innymi za innowacyjność i zaangażowanie społeczne. W ten sposób NUTRICIA – ubiegłoroczny lider rankingu - została doceniona po raz kolejny.

Bardzo się cieszę, że nasze wysiłki w obszarze odpowiedzialnego prowadzenia biznesu są konsekwentnie doceniane. Tegoroczna pozycja pokazuje, że utrzymujemy wysoki, liderski poziom w działaniach CSR, a bardzo dobre efekty codziennej pracy – przede wszystkim zadowolenie naszego otoczenia i dobre z nim relacje – pokazują, że strategia przyjęta w tym obszarze świetnie się sprawdza. Dlatego zamierzamy nadal skutecznie wypełniać misję naszej organizacji – ‘Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość’ – i w ten sposób dbać o właściwą dietę dzieci do lat 3 – powiedział Nicolaas van Exel, Dyrektor Zarządzający Dywizji Żywności dla dzieci, NUTRICIA Polska.

Efektywna strategia działania NUTRICIA – zarówno w obszarze produktowym, jak i społecznym – wynika z ciągle prowadzonego dialogu firmy z jej interesariuszami.

Obserwujemy potrzeby żywieniowe i rozwojowe małych dzieci, konsultujemy się z ekspertami, rozmawiamy z rodzicami i w oparciu o te wszystkie doświadczenia budujemy plan działań społecznych. Przede wszystkim edukujemy rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w zakresie zasad właściwego żywienia – w tym roku po raz kolejny także w żłobkach, w ramach programu ‘Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy’ – wyjaśnia Jarosław Lepka, Kierownik ds. Społecznej Odpowiedzialności, NUTRICIA.

Działaniom społecznym towarzyszą adekwatne zmiany w strategii produktowej, które mają również pomagać rodzicom w zdrowym żywieniu maluchów. W tym obszarze nadal pozostaje wiele do zrobienia. Badania naukowe prowadzone przez Fundację NUTRICIA pomagają precyzyjnie diagnozować potrzeby żywieniowe najmłodszych dzieci i dają impuls do planowania innowacyjnych rozwiązań produktowych.

W sprawie rozwoju poszczególnych segmentów naszych produktów pozostajemy konsekwentni – ciągle uważnie przyglądamy się potrzebom mam i najmłodszych dzieci i zgodnie z ich potrzebami i oczekiwaniami ulepszamy nasze propozycje produktowe. Dlatego pod koniec ubiegłego roku wprowadziliśmy na rynek kaszki BoboVita bez dodatku cukru. To rewolucyjne, ale bardzo ważne i bardzo potrzebne przedsięwzięcie – powiedział Grzegorz Mućko, Dyrektor Łańcucha Dostaw, NUTRICIA.

Zaangażowanie społeczne jest także kluczowym elementem strategii funkcjonowania Zakładów Produkcyjnych NUTRICIA, mieszczących się w Opolu i Krotoszynie. Współpraca z władzami lokalnymi, dialog z mieszkańcami oraz troska o środowisko naturalne to obszary, w których udaje się budować solidne, partnerskie relacje firmy z otoczeniem.

Absolutny priorytet to zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu życia pracownikom i sąsiadom naszych zakładów produkcyjnych. Na każdym etapie produkcji i dystrybucji dbamy o ochronę środowiska naturalnego. Obok tego aktywnie angażujemy się w życie regionów, w których jesteśmy obecni. Od lat realizujemy program „NUTRICIA Supporting Life”, w ramach którego wspieramy podopiecznych Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim i wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach. Zachęcamy pracowników wszystkich działów, by angażowali się w tego typu przedsięwzięcia, bo wierzymy, że wspólnie możemy zrobić wiele dobrego – podkreśla Andrzej Drosik, Dyrektor Zakładów Produkcyjnych NUTRICIA w Opolu.

Tegoroczna, VII edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm, powstała w oparciu o badanie pięciu obszarów CSR: odpowiedzialne przywództwo, komunikacja z interesariuszami, zaangażowanie społeczne, odpowiedzialne zarządzanie i innowacyjność społeczną. Za audyt badania, tak jak w poprzednich latach, odpowiedzialna była firma consultingowa PricewaterhouseCoopers.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja