W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA ponownie wśród laureatów Rankingu Odpowiedzialnych Firm!

Czy wiesz że...

Dzieci rodzą się z upodobaniem do tego, co słodkie i skłonnością do odrzucania wszystkiego, co kwaśne i gorzkie.

NUTRICIA ponownie wśród laureatów Rankingu Odpowiedzialnych Firm!

W tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm, przygotowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”, NUTRICIA zajęła 3 miejsce. Firma została wyróżniona między innymi za innowacyjność i zaangażowanie społeczne. W ten sposób NUTRICIA – ubiegłoroczny lider rankingu - została doceniona po raz kolejny.

Bardzo się cieszę, że nasze wysiłki w obszarze odpowiedzialnego prowadzenia biznesu są konsekwentnie doceniane. Tegoroczna pozycja pokazuje, że utrzymujemy wysoki, liderski poziom w działaniach CSR, a bardzo dobre efekty codziennej pracy – przede wszystkim zadowolenie naszego otoczenia i dobre z nim relacje – pokazują, że strategia przyjęta w tym obszarze świetnie się sprawdza. Dlatego zamierzamy nadal skutecznie wypełniać misję naszej organizacji – ‘Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość’ – i w ten sposób dbać o właściwą dietę dzieci do lat 3 – powiedział Nicolaas van Exel, Dyrektor Zarządzający Dywizji Żywności dla dzieci, NUTRICIA Polska.

Efektywna strategia działania NUTRICIA – zarówno w obszarze produktowym, jak i społecznym – wynika z ciągle prowadzonego dialogu firmy z jej interesariuszami.

Obserwujemy potrzeby żywieniowe i rozwojowe małych dzieci, konsultujemy się z ekspertami, rozmawiamy z rodzicami i w oparciu o te wszystkie doświadczenia budujemy plan działań społecznych. Przede wszystkim edukujemy rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w zakresie zasad właściwego żywienia – w tym roku po raz kolejny także w żłobkach, w ramach programu ‘Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy’ – wyjaśnia Jarosław Lepka, Kierownik ds. Społecznej Odpowiedzialności, NUTRICIA.

Działaniom społecznym towarzyszą adekwatne zmiany w strategii produktowej, które mają również pomagać rodzicom w zdrowym żywieniu maluchów. W tym obszarze nadal pozostaje wiele do zrobienia. Badania naukowe prowadzone przez Fundację NUTRICIA pomagają precyzyjnie diagnozować potrzeby żywieniowe najmłodszych dzieci i dają impuls do planowania innowacyjnych rozwiązań produktowych.

W sprawie rozwoju poszczególnych segmentów naszych produktów pozostajemy konsekwentni – ciągle uważnie przyglądamy się potrzebom mam i najmłodszych dzieci i zgodnie z ich potrzebami i oczekiwaniami ulepszamy nasze propozycje produktowe. Dlatego pod koniec ubiegłego roku wprowadziliśmy na rynek kaszki BoboVita bez dodatku cukru. To rewolucyjne, ale bardzo ważne i bardzo potrzebne przedsięwzięcie – powiedział Grzegorz Mućko, Dyrektor Łańcucha Dostaw, NUTRICIA.

Zaangażowanie społeczne jest także kluczowym elementem strategii funkcjonowania Zakładów Produkcyjnych NUTRICIA, mieszczących się w Opolu i Krotoszynie. Współpraca z władzami lokalnymi, dialog z mieszkańcami oraz troska o środowisko naturalne to obszary, w których udaje się budować solidne, partnerskie relacje firmy z otoczeniem.

Absolutny priorytet to zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu życia pracownikom i sąsiadom naszych zakładów produkcyjnych. Na każdym etapie produkcji i dystrybucji dbamy o ochronę środowiska naturalnego. Obok tego aktywnie angażujemy się w życie regionów, w których jesteśmy obecni. Od lat realizujemy program „NUTRICIA Supporting Life”, w ramach którego wspieramy podopiecznych Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim i wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach. Zachęcamy pracowników wszystkich działów, by angażowali się w tego typu przedsięwzięcia, bo wierzymy, że wspólnie możemy zrobić wiele dobrego – podkreśla Andrzej Drosik, Dyrektor Zakładów Produkcyjnych NUTRICIA w Opolu.

Tegoroczna, VII edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm, powstała w oparciu o badanie pięciu obszarów CSR: odpowiedzialne przywództwo, komunikacja z interesariuszami, zaangażowanie społeczne, odpowiedzialne zarządzanie i innowacyjność społeczną. Za audyt badania, tak jak w poprzednich latach, odpowiedzialna była firma consultingowa PricewaterhouseCoopers.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja