W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA w czołówce odpowiedzialnych firm

Czy wiesz że...

Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) mówią, że niemowlęta powinny być karmione wyłącznie piersią przez pierwszych 6 miesięcy życia.

NUTRICIA w czołówce odpowiedzialnych firm

NUTRICIA zajęła 2 miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm z sektora FMCG

Warszawa, 14 kwietnia 2011 r. – W tegorocznej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm zorganizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną, NUTRICIA zajęła zaszczytne 2 miejsce w kategorii firm z segmentu FMCG i jednocześnie 4 miejsce wśród wszystkich firm w nim wymienionych.

„Cieszymy się, że nasze działania znalazły odzwierciedlenie w wynikach Rankingu. W ubiegłym roku wdrożyliśmy nowe programy CSR, w które nasi pracownicy zaangażowali się w ramach wolontariatu. Poprzez Fundację NUTRICIA podjęliśmy ważne wyzwania badawcze związane z żywieniem małych dzieci, a pracownicy Zakładów Produkcyjnych w Opolu i Krotoszynie położyli szczególny nacisk na redukcję wpływu procesów produkcyjnych na środowisko naturalne. Dążyliśmy do poprawy naszych praktyk biznesowych, co zaowocowało zdecydowanie wyższą pozycją niż w ubiegłorocznej edycji rankingu. Będziemy nadal dbać o to, aby kultura korporacyjna naszej firmy była na najwyższym poziomie, pracując jednocześnie nad obszarami odpowiedzialności społecznej firmy, które wymagają poprawy” – powiedział Jarosław Lepka, Kierownik ds. Społecznej Odpowiedzialności, NUTRICIA.

Tegoroczna, już V, edycja rankingu badała społeczną odpowiedzialność biznesu w pięciu obszarach: odpowiedzialnego przywództwa, dialogu z interesariuszami, zaangażowania społecznego, odpowiedzialnego zarządzania i innowacyjności społecznej. NUTRICIA osiągnęła maksymalną liczbę punktów w kategoriach odpowiedzialne przywództwo i zaangażowanie społeczne.

Ankiety rozesłano do 500 największych przedsiębiorstw w Polsce, z czego 69 z nich podjęło wyzwanie. O tytuł Odpowiedzialnej Firmy konkurowały zakłady pracy z różnych segmentów: bankowości, sektora finansowego i ubezpieczeń; dóbr konsumpcyjnych; farmacji i medycyny; transportu, usług i handlu; paliw, energetyki i wydobycia; telekomunikacji, technologii, mediów i rozrywki; produkcji przemysłowej i chemicznej. Za audyt badania, tak jak w latach ubiegłych odpowiedzialna była firma consultingowa PwC .

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja