W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
5 milionów serc dla dzieci!

Czy wiesz że...

Roczny zapas naszych produktów, zjadanych przez polskie maluszki, waży tyle, co 90 samolotów Airbus A380.

5 milionów serc dla dzieci!

Rodzice pomagają wyrównać szanse na prawidłowy rozwój najmłodszych.

Warszawa, 13 sierpnia 2012 r. – Czy można wspierać rozwój swojego maluszka i jednocześnie pomagać dzieciom z mniejszych miejscowości? Tak! Portal BebiKlub.pl zachęca rodziców do wspierania programu społecznego firmy NUTRICIA Polska pod hasłem „Od serca dla dziecka”. Wszyscy rodzice, którzy włączą się w działania na stronie, pomogą przekazać dzieciom z mniejszych miejscowości paczki wypełnione edukacyjnymi zabawkami!

5 milionów serc dla dzieci!

Już od 9 sierpnia na portalu BebiKlub.pl rodzice mogą przekazać w ramach akcji „Od serca dla dziecka” wirtualne serduszka i wesprzeć tym samym działania Fundacji Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego i firmy NUTRICIA Polska. Każde wykonane na stronie zadanie jest nagradzane odznakami – serduszkami. Rodzice zbiorą 5 000 000 wirtualnych serduszek, aby wysłać dzieciom z mniejszych miejscowości paczki pełne edukacyjnych zabawek! Paczki trafią do Grup Zabawowych z 9 województw w całej Polsce!

Ci, którzy zaangażują się w akcję, będą jednocześnie wspierać rozwój swoich pociech wykorzystując unikalne narzędzia dostępne na BebiKlub.pl. Wirtualne odznaki można otrzymać m.in. za korzystanie z Kart Rozwoju, które prezentują proste pomysły na twórczą i rozwijającą zabawę z dzieckiem. Dzięki wykonaniu prostych zadań opisanych na kartach, rodzice będą korzystnie wpływać na rozwój maluszka, zarówno fizyczny, jak i intelektualny i społeczny.

Dzięki zaangażowaniu rodziców paczki ufundowane przez firmę NUTRICIA Polska zostaną przekazane 20 lokalnym Grupom Zabawowym, w których spotykają się rodzice i dzieci od 6. miesiąca do 3. roku życia. Grupy prowadzone są przez odpowiednio przygotowanych rodziców, a ich głównym celem jest wspieranie prawidłowego i szczęśliwego rozwoju dzieci. Akcja „Od serca dla dziecka” na portalu BebiKlub.pl potrwa do połowy września 2012 r.

„Pierwsze lata życia dziecka mają kluczowe znaczenie dla jego rozwoju, dlatego NUTRICIA Polska szczególną troską otacza najmłodszych z małych miejscowości, gdzie dostęp do różnych form opieki jest utrudniony. Wspólnie z Fundacją Komeńskiego zachęcamy władze lokalne i rodziców do współpracy przy tworzeniu grup zabawowych, których spotkania mogą odbywać się np. w domu kultury, bibliotece czy innym miejscu dostosowanym do bezpiecznej zabawy. Takie regularne zajęcia w ramach grup rozwijają przedsiębiorczość rodziców, ale także pozwalają dzieciom czerpać korzyści z kontaktu z rówieśnikami” – powiedziała Mariola Darzycka, doradca w Serwisie Konsumenckim NUTRICIA Polska.

Działania na portalu marki Bebiko podkreślają znaczenie pierwszych lat życia dziecka dla jego prawidłowego rozwoju intelektualnego, społecznego i fizycznego. Zaangażowanie rodziców w serwisie BebiKlub.pl jest częścią programu edukacyjnego „Od serca dla dziecka” realizowanego przez Fundację Komeńskiego we współpracy z firmą NUTRICIA Polska.

„W ramach Programu „Od serca dla dziecka” powstało już 40 grup zabawowych, prowadzonych przez przeszkolonych rodziców. Przeprowadziliśmy 40 warsztatów dla rodziców pt. Zabawa jako podstawowa aktywność dziecka, w których uczestniczyło 400 rodziców i ponad 400 dzieci. Te wyniki są najlepszym dowodem na to, że rodzice angażują się w nasze działania bardzo chętnie i, co dla nas najważniejsze, z własnej inicjatywy” – powiedziała Teresa Ogrodzińska, Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego.

Program rozpoczął się w sierpniu 2011 r. i jest skierowany do opiekunów dziennych, rodziców i dzieci w wieku do 3. roku życia. W jego ramach m.in. opracowano standardy jakości opieki i edukacji dzieci do lat 3, organizowane są profesjonalne szkolenia opiekunów dziennych oraz dwudniowe kursy dla rodziców przygotowujące do tworzenia grup zabawowych. Ponadto w czerwcu 2011 r. przeprowadzono badania postaw matek wobec rozwoju dziecka do trzeciego roku życia. Wyniki badania wskazały, na które aspekty edukacji dotyczącej rozwoju małych dzieci należy zwrócić szczególną uwagę. Liczne projekty realizowane w ramach programu „Od serca dla dziecka” korzystnie wpływają na jakość opieki wczesnodziecięcej i aktywizują społeczność lokalną, która z zaangażowaniem uczestniczy w projektach Fundacji i NUTRICIA Polska.

Fundacja Rozwoju Dzieci im. J.A. Komeńskiego działa od 2003 roku. Dąży do zapewnienia możliwie najlepszych warunków rozwoju i równych szans edukacyjnych dzieciom od urodzenia do 10. roku życia. Działania Fundacji skierowane są do organizacji pozarządowych, przedstawicieli samorządów lokalnych, rodziców i nauczycieli. Fundacja działa na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Na poziomie ogólnopolskim poprzez raporty, badania, konferencje i wydawnictwa promuje potrzeby edukacyjne małych dzieci. Prowadzi także działania rzecznicze, współpracując m. in. z MEN, MIPS, Sejmową Komisją Edukacji. Na poziomie lokalnym poprzez szkolenia, programy i konsultacje pomaga gminom wiejskim i organizacjom pozarządowym we wprowadzaniu i finansowaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych dla małych dzieci. Fundacja współpracuje z ponad 150 gminami wiejskimi i 110 organizacjami pozarządowymi z 16 województw.

Bebiko, marka, która stworzyła serwis BebiKlub.pl, oferuje mleka modyfikowane w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych rozwijającego się dziecka – od urodzenia do 3. roku życia. Mleka modyfikowane Bebiko zawierają optymalną kompozycję składników odżywczych: białka, węglowodanów i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA mleka modyfikowane Bebiko wspierają zdrowy rozwój dziecka. Dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości i żelaza ważnego dla rozwoju mózgu, wspomagają także rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu pokarmowego. Więcej informacji o wszystkich mlekach modyfikowanych Bebiko można znaleźć na stronie www.BebiKlub.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci w Danone. NUTRICIA Polska specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita).

Więcej informacji udzielają:

Karolina Brylska
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 506 052 096
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

 

 

Pliki do pobrania:
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja