W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Bebilon stawia na bezpieczeństwo i wygodę

Czy wiesz że...

W rankingu najcenniejszych polskich marek Marqa 2008 dziennika „Rzeczpospolita” Bebiko zajęło pierwszą pozycję w kategorii polskich produktów spożywczych.

Bebilon stawia na bezpieczeństwo i wygodę

Pierwsze na półkach sklepowych mleko modyfikowane w saszetkach
Warszawa, 22 listopada 2012 r. – Już teraz mamy będą mogły kupić mleko w jednorazowych saszetkach – marka Bebilon jako pierwsza na rynku wprowadza je do regularnej sprzedaży. To innowacyjne rozwiązanie pozwala przygotować jednorazową porcję mleka dla dziecka w bardzo bezpieczny, higieniczny i komfortowy sposób. Bebilon w saszetce to wygodne rozwiązanie dla rodziców, którzy spędzają dużo czasu poza domem lub dopiero wprowadzają mleko modyfikowane do diety dziecka i chcą spróbować, jak maluch na nie zareaguje, zanim zdecydują się na zakup opakowania o standardowej pojemności.

Bebilon stawia na bezpieczeństwo i wygodę

Bebilon w saszetkach powstał z myślą o aktywnych rodzicach. Saszetka to wygoda w podróży, na spacerze, podczas wizyty u znajomych lub gdy zostawiamy dziecko pod opieką bliskich – jednorazowa porcja produktu gwarantuje bezpieczeństwo oraz higienę podczas przyrządzania mleka poza domem i rozwiązuje kłopot z odmierzeniem odpowiedniej porcji mleka, który często jest stresujący dla opiekunów.

„Wprowadzając mleko modyfikowane w saszetkach staramy się ułatwiać młodym rodzicom prowadzenie aktywnego trybu życia. Dzięki oferowanemu przez nas rozwiązaniu wyjścia do rodziny, znajomych czy na długie spacery lub kilkugodzinne wyprawy za miasto stają się prostsze. Często również jest tak, że bliscy, z którymi zostawiamy nasze dziecko, stresują się, że nieprawidłowo odmierzą porcję mleka – gdy zostawimy im saszetkę, problem znika. Zarówno zdrowie i bezpieczeństwo malucha, jak i komfort rodzica są dla nas bardzo ważne” – powiedziała Katarzyna Badyda, młodszy kierownik marki Bebilon, NUTRICIA Polska.

Niewielkie opakowanie to przede wszystkim udogodnienie podczas wprowadzania mleka modyfikowanego do diety dziecka. Jednorazowa porcja umożliwia sprawdzenie, czy dane mleko jest odpowiednie dla dziecka, czy mu smakuje oraz nie wywołuje niepożądanych reakcji małego organizmu – to wszystko bez konieczności kupowania całego opakowania mleka. Bebilon, poszerzając swoją ofertę, staje się pierwszą na rynku firmą, która oferuje rodzicom tak wiele rozwiązań – od jednorazowej porcji, przez standardowe opakowania 350 i 800 gramów, aż po ekonomiczne opakowanie, które zawiera aż 1200 gramów proszku.

W saszetkach, pozwalających na przygotowanie jednej porcji mleka (200 ml), dostępne są mleka modyfikowane: Bebilon 1 i Bebilon 2. Mleko Bebilon w saszetkach będzie dostępne w wybranych aptekach i drogeriach Rossmann w cenie ok. 2,99 PLN za sztukę.

Receptura mlek Bebilon została opracowana w oparciu o wyniki wieloletnich badań oraz po starannej analizie mleka kobiecego.

Bebilon 2 zawiera opatentowaną, klinicznie przebadaną kompozycję oligosacharydów GOS/FOS, dzięki którym wspiera korzystną mikroflorę jelitową, ponadto nukleotydy i witaminy oraz składniki mineralne w odpowiednich ilościach dobrane starannie do wieku dziecka. Bebilon 2 to mleko modyfikowane, wzbogacone o kwas α-linolenowy ważny dla rozwoju mózgu i tkanek nerwowych oraz dodatek DHA (kwasu dokozaheksaenowego), długołańcuchowego wielonienasyconego kwasu tłuszczowego – LCPUFA – z grupy omega 3, dzięki czemu wspiera prawidłowy rozwój wzroku u dziecka.

Bebilon to seria mlek modyfikowanych zaspokajających różnorodne potrzeby żywieniowe niemowląt i dzieci. Więcej informacji o gamie produktów Bebilon znaleźć można na stronie www.bebilon.pl. Z myślą o młodych rodzicach powstał również Program Bebilon. Gwarantuje on dostęp do szerokiej bazy wiedzy i ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez ekspertów oraz dopasowanych do wieku dziecka i poszczególnych etapów jego rozwoju. Aby dołączyć do Programu wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.bebilon.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita). 

Więcej informacji udzielają:

Karolina Brylska
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 506 052 096
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub Biuro prasowe:
Małgorzata Kołodrub
Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie
tel. kom: +48 604 490 483
e-mail: malgorzata.kolodrub@danone.com

Marta Wojciechowska Marta Wojciechowska
Kierownik ds. Public Relations
Nutricia Polska Sp. z o.o.
tel.: +48 22 55 000 00 | tel. kom: +48 504 996 787
e-mail: prasa@nutricia.com.pl
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja