W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Dwa razy w tygodniu ryby mają głos!

Czy wiesz że...

Jedzenie to jedna z najtrudniejszych fizycznych czynności, jakich musi się nauczyć niemowlę!

Dwa razy w tygodniu ryby mają głos!

Marka BoboVita wprowadza do swojej oferty nowe posiłki z rybą

Warszawa, 14 listopada 2013 r. – Marka BoboVita, wychodząc naprzeciw potrzebom niemowląt i małych dzieci, wprowadza na rynek dwa nowe posiłki zawierające rybę. To kolejne dania rybne marki – poszerzone portfolio obejmuje zupkę-krem i cztery obiadki w słoiczkach. Pyszne dania zawierają tuńczyka, łososia i ryby z rodziny dorszowatych, jak mintaj i dorsz.

Dwa razy w tygodniu ryby mają głos!

Spożywanie ryb ma ogromny wpływ na zdrowie człowieka. Niestety Polacy nie stosując się do zaleceń ekspertów do spraw żywienia wciąż za rzadko sięgają po ryby, spożywają ich zdecydowanie mniej w stosunku do unijnej średniej. Warto więc, by posiłki z rybą gościły już na talerzach najmłodszych. Także dlatego, że im wcześniej maluch nabierze dobrych nawyków żywieniowych, tym będą one bardziej utrwalone na całe dorosłe życie.

W przypadku dzieci karmionych piersią eksperci zalecają podanie pierwszego posiłku z rybą po ukończeniu 6. miesiąca życia, natomiast maluchy karmione mlekiem modyfikowanym mogą spróbować rybnych smaków po ukończeniu 5. miesiąca życia. Warto podawać dziecku ryby, choćby jako alternatywę dla czerwonego mięsa.

Na początek dziecko potrzebuje małych porcji ryb, tak by stopniowo przyzwyczaiło się do ich smaku. Kiedy już przekona się do nowego rodzaju posiłku, można serwować niemowlęciu rybę częściej. Eksperci zalecają podawać dziecku rybę 1-2 razy w tygodniu, jest to zgodne ze schematem żywienia niemowląt. Warto zadbać o to, by na dziecięcym talerzu znalazły się różne gatunki ryb – zarówno łosoś, jak i dorsz, mintaj czy tuńczyk. Zawsze należy sięgać po sprawdzone mięso ryby, mamy poszukujące bezpiecznych posiłków mogą spróbować propozycji marki BoboVita.

„Poszerzając ofertę posiłków dla dzieci, dajemy rodzicom możliwość urozmaicenia rybnych posiłków niemowlęcia. Chcemy, by docenili bogactwo smaku zawartego w rybach i zachęcamy, by 2 razy w tygodniu świętowali z maluchem dzień rybki” – mówi Małgorzata Sakowicz, asystent kierownika marki z NUTRICIA Polska.

„Zawsze należy zwracać szczególną uwagę na jakość mięsa ryby podawanej dzieciom. Wybierając posiłki marki BoboVita rodzice mogą mieć pewność, że nasze ryby pochodzą wyłącznie z certyfikowanych morskich połowów. Dbamy o zachowanie równowagi ekologicznej, a przede wszystkim, by zapewnić bezpieczeństwo posiłków, poddajemy ryby restrykcyjnym kontrolom już od momentu połowu” – dodaje Małgorzata Sakowicz.
Najmłodsi i ich rodzice mają do dyspozycji dwa nowe posiłki z rybą:
BoboVita, zupka krem z warzyw i tuńczyka, po 6. miesiącu;
BoboVita, obiadek kluseczki z tuńczykiem w pomidorach, po 9. miesiącu.

Posiłki zawierają najwyższej jakości, kontrolowane składniki. Poza rybami pochodzącymi wyłącznie z certyfikowanych połowów zawierają najwyższej jakości warzywa gotowane na parze. Zgodnie z przepisami prawa posiłki nie zawierają konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.

Nowe propozycje z rybą pojawiły się w sprzedaży w listopadzie 2013 roku. Dostępne są w cenach około 4,99 zł za słoiczek zupki 190 g lub obiadku 190 g.

Marka BoboVita oferuje szeroką gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci, obejmującą m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach. Produkty BoboVita cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia. Więcej informacji o ofercie produktów BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita). 

Więcej informacji udzielają:

Irmina Brede 
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 501 312 290
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Małgorzata Kołodrub Biuro prasowe:
Małgorzata Kołodrub
Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie
tel. kom: +48 604 490 483
e-mail: malgorzata.kolodrub@danone.com

Marta Wojciechowska Marta Wojciechowska
Kierownik ds. Public Relations
Nutricia Polska Sp. z o.o.
tel.: +48 22 55 000 00 | tel. kom: +48 504 996 787
e-mail: prasa@nutricia.com.pl
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja