W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Mamy pytają: Jak krok po kroku rozszerzać dietę dziecka?

Czy wiesz że...

Tym, co może świadczyć o prawidłowym żywieniu i zaspokojeniu wszystkich potrzeb dziecka jest jego spokojny, niczym niezakłócony sen.

Mamy pytają: Jak krok po kroku rozszerzać dietę dziecka?

BoboVita wspiera i podpowiada

Warszawa, 21 sierpnia 2013 r. – Marka BoboVita, we współpracy z instytutem badawczym Millward Brown, zapytała mamy o problemy, z którymi musiały się mierzyć podczas wprowadzania pierwszych posiłków do diety maluchów. Ponad 6 tysięcy mam wskazało 3 główne zagadnienia, które stanowiły dla nich największą trudność. Mając wiedzę o potrzebach mam, BoboVita proponuje kilka rozwiązań które ułatwią właściwe rozszerzanie diety dziecka.

Mamy pytają: Jak krok po kroku rozszerzać dietę dziecka?

Wyniki badania wskazują trzy główne trudności, z którymi mierzą się mamy:

  • Wybór pierwszego produktu przy rozszerzaniu diety dziecka. Mamy nie wiedzą, czy powinny zacząć od kleików i kaszek czy też od przecierów warzywnych.
  • Kolejność wprowadzania poszczególnych produktów do jadłospisu malucha. Matki nie są pewne w jakiej kolejności wprowadzać nowe produkty do jadłospisu malucha.
  • Wprowadzanie glutenu do diety dziecka. Aż 26% spośród badanych mam nie wiedziało, czym jest ekspozycja na gluten, a także w jakim wieku i przy pomocy jakich produktów ją przeprowadzić.

Dzięki wiedzy zaczerpniętej od mam marka BoboVita mogła przygotować nowe i poszerzyć już istniejące narzędzia, wspierające rodziców w ważnym okresie wprowadzania posiłków do diety małego dziecka.

Od sierpnia rodzice mogą bezpłatnie pobrać aplikację mobilną, która jest źródłem porad z zakresu żywienia i rozwoju, opracowanych pod okiem specjalistów. „Po utworzeniu profilu dziecka mama będzie mogła korzystać ze wskazówek dostosowanych do wieku malucha. Podpowiemy, jak budować jadłospis tygodniowy, pokażemy produkty, które mama może podać dziecku na każdy dzień tygodnia. Aplikacja jest na razie udostępniona dla użytkowniczek telefonów działających na systemach iOS, wkrótce będzie też udostępniona w systemie Android” – powiedziała Kamila Brzywczy, kierownik ds. nowych mediów, NUTRICIA Polska.

Do dyspozycji mam jest także ciągle rozbudowywana o nowe treści strona www.bobovita.pl - bogate kompendium wiedzy na temat żywienia niemowląt i małych dzieci. Po zalogowaniu się na stronie można zamówić poradnik żywienia z Planem 5 kroków, który ułatwia wprowadzanie nowych produktów do diety dziecka. Zarówno ze strony, jak i z poradnika mamy mogą dowiedzieć się jak wprowadzać gluten do diety dziecka. Marka BoboVita oferuje rodzicom między innymi schemat wprowadzania glutenu, a także prosty kalkulator – przelicznik glutenu. W Klubie „Mamy radzą” BoboVita daje także mamom platformę do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.

Tradycyjnie już mamy mogą zadać każde pytanie doradcom BoboVita ds. żywienia. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 pod numerem telefonu 801 16 5555, na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.30 oraz pod adresem mailowym serwis@nutricia.com.pl.

Marka BoboVita oferuje szeroką gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci, obejmującą kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, musy owocowe i Deserki Mleczne. Produkty BoboVita cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia. Więcej informacji o ofercie produktów BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

Więcej informacji udzielają:

Irmina Brede 
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 501 312 290
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja