W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Mamy zmieniają BebiKlub.pl

Czy wiesz że...

Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) mówią, że niemowlęta powinny być karmione wyłącznie piersią przez pierwszych 6 miesięcy życia.

Mamy zmieniają BebiKlub.pl

Serwis marki Bebiko w nowej odsłonie

Warszawa, 3 września 2013 r. – Marka Bebiko przygotowała odmieniony serwis internetowy BebiKlub.pl. Zmiany zainspirowały same mamy, które będą teraz współtworzyły portal, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl rodzice mogą korzystać od końca sierpnia 2013 roku.

Mamy zmieniają BebiKlub.pl

Nowy BebiKlub.pl to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy chcą otrzymywać informacje i wsparcie dopasowane do etapu rozwoju ich dziecka – od ciąży do 3. roku życia. W ankiecie konkursowej mamy wybrały najważniejsze ich zdaniem zmiany, które niesie za sobą ciąża i macierzyństwo. Ich odpowiedzi stały się podstawą do stworzenia nowego serwisu oraz punktem wyjścia do zebrania cennych porad i treści konsultowanych przez specjalistów. W ten sposób powstał pierwszy w Polsce serwis w pełni oparty na doświadczeniach mam i odnoszący się do zmian, jakie przynosi macierzyństwo.

„Ciąża i macierzyństwo to zarówno wiele pięknych chwil, jak i wyzwań, które stają przed rodzicami. Codziennie rozmawiam z mamami, które szukają odpowiedzi na pytania związane z żywieniem dziecka, jego wychowaniem i prawidłowym rozwojem zarówno fizycznym, jak i społecznym. Czasem rodzice po prostu chcą usłyszeć słowa otuchy i potwierdzić swoje przypuszczenia. Nowy BebiKlub.pl pozwala im pogłębiać swoją wiedzę. Przekazuje rzetelne informacje zweryfikowane przez specjalistów, oferuje kontakt online z doradcami oraz pozwala samym mamom podzielić się bezcennym doświadczeniem” – powiedziała Lucyna Bienek, doradca ds. żywienia z BebiKlub.pl.

Serwis nieodpłatnie udostępnia ciekawe poradniki dotyczące żywienia oraz rozwoju małych dzieci i artykuły konsultowane przez specjalistów z różnych dziedzin – pediatrę, psychologa, położną, ginekologa i dietetyka. Do dyspozycji rodziców są też doświadczone, wyspecjalizowane w żywieniu małych dzieci doradczynie BebiKlub, które podpowiedzą m.in. jak rozszerzać dietę malucha, jak radzić sobie z kolką lub jak dopasować jadłospis do wieku dziecka. Serwis dopasowuje się do profilu zalogowanego użytkownika, który otrzymuje informacje odpowiednie do wieku i etapu rozwoju dziecka. Mamy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i publikować porady na różne tematy związane z ciążą i macierzyństwem, mogą też przeglądać i zbierać porady innych użytkowników. W cyklicznych konkursach na stronie do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a niebawem ruszą też regularne czaty ze specjalistami.

Zmiany podczas ciąży i macierzyństwa okiem mam

Jak wynika z opracowanej przez Millward Brown analizy* ankiety „Mamy zmiany” przeprowadzonej na BebiKlub.pl, dla kobiet w ciąży najważniejszą zmianą związaną z rozwojem dziecka są jego pierwsze ruchy (72% respondentek). 63% ankietowanych z kolei wskazało, że najważniejszą zmianą w żywieniu w ciąży jest rezygnacja z kawy, herbaty oraz innych używek. Mamy dzieci w wieku do 6. miesiąca życia jako najważniejszą zmianę w rozwoju dziecka wymieniały najczęściej jego pierwszy uśmiech (60%), jako najważniejszą zmianę w żywieniu – rozpoczęcie karmienia piersią (55%). Dla 46% mam dzieci w wieku 7-12 miesięcy najważniejszą zmianą w sposobie odżywiania dziecka była informacja o alergii pokarmowej. Z kolei mamy roczniaków jako najważniejszą zmianę w rozwoju dziecka wskazały pierwsze kroki (60%), 51% z nich zaznaczyło także, w pierwszym roku życia dziecka najistotniejszy w relacjach z bliskimi był podział obowiązków z partnerem. 70% mam dzieci w wieku 25-36 miesięcy za najważniejszą zmianę w samopoczuciu uznało radość i dumę z postępów dziecka.

W ankiecie na BebiKlub.pl udział wzięło 3470 matek dzieci w wieku 0-36 miesięcy, próba obejmowała też kobiety w ciąży. Wyniki opracował instytut badawczy Millward Brown.

Marka Bebiko, która stworzyła serwis BebiKlub.pl, oferuje mleka modyfikowane w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych rozwijającego się dziecka – od urodzenia do 3. roku życia. Mleka modyfikowane Bebiko zawierają optymalną kompozycję składników odżywczych: białka, węglowodanów, tłuszczów (w tym nienasyconych kwasów tłuszczowych) oraz witamin i składników mineralnych. Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA, mleka modyfikowane Bebiko wspierają rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu pokarmowego. Dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości oraz żelaza dla rozwoju mózgu, wspomagają także prawidłowy rozwój dziecka.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

* „Zmiany w życiu mamy”. Analiza danych z ankiety internetowej na stronie BebiKlub.pl przeprowadzona przez Millward Brown, sierpień 2013.

Więcej informacji udzielają: 

Katarzyna Żuk
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 502 278 035
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja