W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Mamy zmieniają BebiKlub.pl

Czy wiesz że...

Dzieci nabywają umiejętność przeżuwania pokarmu w wieku około 7 miesięcy.

Mamy zmieniają BebiKlub.pl

Serwis marki Bebiko w nowej odsłonie

Warszawa, 3 września 2013 r. – Marka Bebiko przygotowała odmieniony serwis internetowy BebiKlub.pl. Zmiany zainspirowały same mamy, które będą teraz współtworzyły portal, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl rodzice mogą korzystać od końca sierpnia 2013 roku.

Mamy zmieniają BebiKlub.pl

Nowy BebiKlub.pl to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy chcą otrzymywać informacje i wsparcie dopasowane do etapu rozwoju ich dziecka – od ciąży do 3. roku życia. W ankiecie konkursowej mamy wybrały najważniejsze ich zdaniem zmiany, które niesie za sobą ciąża i macierzyństwo. Ich odpowiedzi stały się podstawą do stworzenia nowego serwisu oraz punktem wyjścia do zebrania cennych porad i treści konsultowanych przez specjalistów. W ten sposób powstał pierwszy w Polsce serwis w pełni oparty na doświadczeniach mam i odnoszący się do zmian, jakie przynosi macierzyństwo.

„Ciąża i macierzyństwo to zarówno wiele pięknych chwil, jak i wyzwań, które stają przed rodzicami. Codziennie rozmawiam z mamami, które szukają odpowiedzi na pytania związane z żywieniem dziecka, jego wychowaniem i prawidłowym rozwojem zarówno fizycznym, jak i społecznym. Czasem rodzice po prostu chcą usłyszeć słowa otuchy i potwierdzić swoje przypuszczenia. Nowy BebiKlub.pl pozwala im pogłębiać swoją wiedzę. Przekazuje rzetelne informacje zweryfikowane przez specjalistów, oferuje kontakt online z doradcami oraz pozwala samym mamom podzielić się bezcennym doświadczeniem” – powiedziała Lucyna Bienek, doradca ds. żywienia z BebiKlub.pl.

Serwis nieodpłatnie udostępnia ciekawe poradniki dotyczące żywienia oraz rozwoju małych dzieci i artykuły konsultowane przez specjalistów z różnych dziedzin – pediatrę, psychologa, położną, ginekologa i dietetyka. Do dyspozycji rodziców są też doświadczone, wyspecjalizowane w żywieniu małych dzieci doradczynie BebiKlub, które podpowiedzą m.in. jak rozszerzać dietę malucha, jak radzić sobie z kolką lub jak dopasować jadłospis do wieku dziecka. Serwis dopasowuje się do profilu zalogowanego użytkownika, który otrzymuje informacje odpowiednie do wieku i etapu rozwoju dziecka. Mamy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i publikować porady na różne tematy związane z ciążą i macierzyństwem, mogą też przeglądać i zbierać porady innych użytkowników. W cyklicznych konkursach na stronie do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a niebawem ruszą też regularne czaty ze specjalistami.

Zmiany podczas ciąży i macierzyństwa okiem mam

Jak wynika z opracowanej przez Millward Brown analizy* ankiety „Mamy zmiany” przeprowadzonej na BebiKlub.pl, dla kobiet w ciąży najważniejszą zmianą związaną z rozwojem dziecka są jego pierwsze ruchy (72% respondentek). 63% ankietowanych z kolei wskazało, że najważniejszą zmianą w żywieniu w ciąży jest rezygnacja z kawy, herbaty oraz innych używek. Mamy dzieci w wieku do 6. miesiąca życia jako najważniejszą zmianę w rozwoju dziecka wymieniały najczęściej jego pierwszy uśmiech (60%), jako najważniejszą zmianę w żywieniu – rozpoczęcie karmienia piersią (55%). Dla 46% mam dzieci w wieku 7-12 miesięcy najważniejszą zmianą w sposobie odżywiania dziecka była informacja o alergii pokarmowej. Z kolei mamy roczniaków jako najważniejszą zmianę w rozwoju dziecka wskazały pierwsze kroki (60%), 51% z nich zaznaczyło także, w pierwszym roku życia dziecka najistotniejszy w relacjach z bliskimi był podział obowiązków z partnerem. 70% mam dzieci w wieku 25-36 miesięcy za najważniejszą zmianę w samopoczuciu uznało radość i dumę z postępów dziecka.

W ankiecie na BebiKlub.pl udział wzięło 3470 matek dzieci w wieku 0-36 miesięcy, próba obejmowała też kobiety w ciąży. Wyniki opracował instytut badawczy Millward Brown.

Marka Bebiko, która stworzyła serwis BebiKlub.pl, oferuje mleka modyfikowane w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych rozwijającego się dziecka – od urodzenia do 3. roku życia. Mleka modyfikowane Bebiko zawierają optymalną kompozycję składników odżywczych: białka, węglowodanów, tłuszczów (w tym nienasyconych kwasów tłuszczowych) oraz witamin i składników mineralnych. Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA, mleka modyfikowane Bebiko wspierają rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu pokarmowego. Dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości oraz żelaza dla rozwoju mózgu, wspomagają także prawidłowy rozwój dziecka.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

* „Zmiany w życiu mamy”. Analiza danych z ankiety internetowej na stronie BebiKlub.pl przeprowadzona przez Millward Brown, sierpień 2013.

Więcej informacji udzielają: 

Katarzyna Żuk
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 502 278 035
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja