W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Nowa jakość bez dodatku cukru

Czy wiesz że...

Konsultantki z Serwisu Konsumenckiego NUTRICIA codziennie doradzają mamom. Każdej mamie chcemy pomóc, rozwiać wątpliwości i dodać otuchy!

Nowa jakość bez dodatku cukru

W odpowiedzi na potrzeby maluchów BoboVita prezentuje linię kaszek bez dodatku cukru

Warszawa, 29 listopada 2012 r. – Najnowsze badania przeprowadzone na reprezentatywnej grupie dzieci przez Instytut Matki i Dziecka pokazują, że aż 80% małych dzieci w Polsce spożywa zbyt dużo cukru* . W trosce o zbilansowaną dietę niemowląt i małych dzieci marka BoboVita wzbogaca swoją ofertę o 6 nowych kaszek bez dodatku cukru. Nowa linia kaszek zawiera jedynie naturalne cukry, pochodzące z mleka, owoców i zbóż.

Nowa jakość bez dodatku cukru

Kaszki bez dodatku cukru to odpowiedź na potrzeby mam, które chcą świadomie kontrolować ilość i rodzaj cukru w diecie swoich dzieci. Stanowią doskonałe rozwiązanie dla maluchów, które dopiero zaczynają przygodę z pierwszymi posiłkami. Nowe kaszki są mniej słodkie, a to wpływa na prawidłowy rozwój preferencji smakowych i pozwala uniknąć przyzwyczajenia dziecka do zbyt słodkich posiłków. Ponadto kaszki dostarczają węglowodanów złożonych, które stanowią cenne źródło energii dla małego organizmu.

Nowe kompozycje BoboVita to zarówno odpowiedniki kaszek już istniejących na rynku, jak i zupełnie nowe propozycje smakowe. Od listopada 2012 r. najmłodsi i ich mamy mają do wyboru sześć nowych kaszek:
Kaszka mleczno-ryżowa o smaku bananowym bez dodatku cukru po 4. miesiącu;
Kaszka mleczno-ryżowa kukurydziana o smaku bananowym smaczna kolacja bez dodatku cukru po 4. miesiącu;
Kaszka mleczna wielozbożowa o smaku gruszkowo sucharkowym bez dodatku cukru po 6. miesiącu;
Kaszka mleczna wielozbożowa o smaku owocowym smaczna kolacja bez dodatku cukru po 6. miesiącu;
Mleczna kaszka manna bez dodatku cukru po 6. miesiącu;
Kaszka mleczna wielozbożowa pełnoziarnista bez dodatku cukru po 6. miesiącu.

„Nową linią kaszek chcemy wspierać rodziców, którzy chcą bardziej kontrolować ilość i jakość cukrów konsumowanych przez dzieci – pomagamy rozwiązać problem spożywania zbyt dużych ilości cukru. Zależy nam na tym, by oferować najlepsze smaki produktów, ale najważniejsza jest dla nas dbałość o zdrowie maluchów. Dlatego nieustannie pracujemy nad nowymi recepturami, które będą odpowiadały na potrzeby żywieniowe niemowląt i małych dzieci” – powiedziała Ewa Kubat, Młodszy Kierownik Marki, NUTRICIA Polska.

Nowa linia kaszek to element zmiany, której poddane zostały produkty BoboVita. Pod hasłem „Odkryj jakość BoboVita” marka prezentuje tej jesieni nową odsłonę pysznych kaszek i posiłków, których wysoką jakość podkreślają nowe opakowania. Ich grafika eksponuje najważniejsze cechy produktów - naturalność, wysoką jakość i domowość. Wszystkie zmiany mają pomóc mamom odnaleźć ulubione warianty smakowe kaszek i innych produktów BoboVita na sklepowej półce.

Marka BoboVita oferuje szeroką gamę odżywek dla niemowląt i małych dzieci. Produkty BoboVita towarzyszą maluchom już od momentu wprowadzania pierwszych po mleku mamy posiłków czyli rozszerzania jadłospisu aż do 3. roku życia. Produkty takie jak kaszki, obiadki, zupki, deserki w słoiczkach czy też musy owocowe i Jogurciki Malucha cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia. Kaszki BoboVita to, zgodnie z wynikami badania Omnibus „Matki” przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC w 2012 roku, najsmaczniejsze kaszki w Polsce. Więcej informacji o gamie produktów BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.pl

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci w Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita).

*Badanie „Kompleksowa ocena sposobu żywienia dzieci w wieku 13-36 miesięcy w Polsce” realizowane pod kierunkiem prof. dr hab. Haliny Weker we współpracy z Fundacją NUTRICIA.

Więcej informacji udzielają:

Karolina Brylska
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 506 052 096
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja