W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA Polska – Najlepszy Pracodawca 2017 według Aon Hewitt

Czy wiesz że...

Konsultantki z Serwisu Konsumenckiego NUTRICIA codziennie doradzają mamom. Każdej mamie chcemy pomóc, rozwiać wątpliwości i dodać otuchy!

NUTRICIA Polska – Najlepszy Pracodawca 2017 według Aon Hewitt

Warszawa, 27 października 2017 r. –NUTRICIA Polska, wiodący producent preparatów z zakresu żywienia medycznego oraz produktów dla niemowląt i małych dzieci, została laureatem 12. edycji programu Najlepsi Pracodawcy w 2017 roku. Tytuł Najlepszego Pracodawcy uzyskała po raz piąty z rzędu.

NUTRICIA Polska – Najlepszy Pracodawca 2017 według Aon Hewitt Prestiżowym tytułem Najlepszego Pracodawcy w 2017 roku, w kategorii przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników, zostało wyróżnionych 11 firm. W gronie laureatów – firm tworzących najbardziej angażujące środowisko pracy – już piąty raz znalazła się NUTRICIA Polska. W 12. edycji programu Najlepsi Pracodawcy 2017 obie dywizje spółki po raz pierwszy wzięły udział oddzielnie. Opinie udzielone przez pracowników pozwoliły na przyznanie im dwóch niezależnych tytułów Najlepszego Pracodawcy.

Wyróżnienie Aon Hewitt jest dowodem na tworzenie przez obie dywizje spółki NUTRICIA Polska najbardziej angażujących środowisk pracy. Codziennie wypełniana misja Dywizji Żywności dla Dzieci „Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość” ma odzwierciedlenie w działaniach wewnątrz organizacji, co przejawia się m.in. w programach skierowanych do pracowników-rodziców czy mających na celu kształtowanie dobrych nawyków zdrowotnych. Misją Nutricii Medycznej jest sprawienie, by żywienie medyczne stało się integralnym elementem opieki zdrowotnej, a wyrazem odpowiedzialności za pracowników jest m.in. program Zdrowa Organizacja, którego celem jest stworzenie jeszcze lepszych warunków pracy, zapewniających komfort i równowagę, a także sprzyjających wymianie opinii.

„Jesteśmy dumni z otrzymania tytułu Najlepszego Pracodawcy i cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyli firmę nasi pracownicy. Jednocześnie mamy świadomość, jak ogromna odpowiedzialność za utrzymanie zadowolenia i zaangażowania pracowników teraz na nas spoczywa. To szczególnie duże wyzwanie dla tak dynamicznie rozwijającej się organizacji, w której w ciągu kilku ostatnich lat każdego roku odnotowujemy dwucyfrowy przyrost liczby pracowników” – mówi Jan Woliński, dyrektor ds. HR w Polsce, Rosji&CIS, krajach bałtyckich i Ukrainie, Dywizja Żywności Medycznej NUTRICIA Polska.

Mocna strona NUTRICIA to różnorodność pracujących osób. Jest siłą organizacji, prowadzącą do burzliwych, opartych na wzajemnym szacunku otwartych dyskusji, dzięki którym wypracowujemy nowe rozwiązania. Słuchamy potrzeb pracowników i troszczymy się o siebie. Każdy sukces czy ważne wydarzenie chcemy dzielić. W trudnych chwilach wspieramy. Wyróżnia nas kultura organizacyjna, oparta na bliskości i zaufaniu. Zarząd zaprasza szersze grono pracowników do współtworzenia strategii firmy. W jej budowanie są zaangażowani senior managerowie, mający wpływ na rozwój organizacji – poprzez prowadzenie szkoleń, coachingów i współtworzenie programu Accountability Wiarygodny i odpowiedzialny. W programie wdrażamy proste narzędzia wspierające efektywność i rozwój organizacji oraz nas samych. Dzięki minirozmowom coachingowym (thinking partnership) pomagamy sobie, podejmując wyzwania biznesowe dotyczące zespołu lub zupełnie innego działu. Tytuł Najlepszego Pracodawcy zobowiązuje. To sukces wszystkich pracowników, a dla nas – motywacja i odpowiedzialność” – tłumaczy Paweł Piątek, Dyrektor Zarządzający, Dywizja Żywności dla Dzieci NUTRICIA Polska.

„Na pewno będziemy kontynuować i rozwijać działania skierowane do pracowników, ponieważ jesteśmy przekonani, że organizacja to najlepsza inwestycja” – dodaje Katarzyna Rudzińska, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Dywizja Żywności dla Dzieci NUTRICIA Polska.

„Regularnie sprawdzamy efektywność podejmowanych przez nas działań, dzięki czemu mamy możliwość dopasowania poszczególnych aktywności do aktualnych potrzeb pracowników. Ostatni rok w dużej mierze został poświęcony działaniom dotyczącym work-life balance. Znakomita większość pracowników wzięła udział w warsztatach i szkoleniach związanych z zarządzaniem stresem oraz mindfulness. Wprowadziliśmy savoir-vivre komunikacji mailowej, spotkań i pracy na open space. Dbamy też o rozwój kluczowych kompetencji pracowników, czego wyrazem są działania obejmujące analizę i mapowanie nadrzędnych procesów i odpowiedzialności biznesowych, jak również implementację procesu zarządzania priorytetami i projektami. Silny nacisk kładziemy też na akcje well-beingowe oraz monitorowanie i docenianie postaw i wartości, które reprezentują nasi pracownicy. Przykładem może być tu związany z promowaniem kultury bezpieczeństwa konkurs Złota kierownica, w którym wyróżniliśmy najbezpieczniejszych kierowców. Z przeprowadzonego niedawno badania opinii pracowników wynika, że poziom poczucia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym wzrósł znacząco w porównaniu do poprzedniego roku. Wciąż mamy wiele do zrobienia, ale cieszy nas, że efekty wdrożonych działań już są widoczne” – dodaje Jan Woliński.

Program Najlepsi Pracodawcy, prowadzony od 12 edycji przez Aon Hewitt, jest największym tego typu badaniem w Polsce. Pozwala na kompleksową diagnozę organizacji pod kątem zaangażowania pracowników. Firmy biorące udział w badaniu mają możliwość: zidentyfikować najbardziej istotne czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników; zidentyfikować grupy pracowników kluczowe do budowania zaangażowania; skoncentrować się na kluczowych obszarach mających wpływ na wyniki biznesowe firmy; porównać wyniki firmy z rynkiem i branżą.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych, wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach, m.in. mleka następne, takie jak Bebiko 2 Nutriflor+, Bebiko PRO+ 2, Bebilon 2 z Pronutra+, Bebilon Profutura 2 i mleka modyfikowane typu junior oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (m.in.: Bebiko Comfort 2 Nutriflor+, Bebilon Pepti 2 DHA), a także pełną gamę produktów uzupełniających dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

Nutricia Medyczna jest liderem na rynku żywienia medycznego, rozwijając szeroki i wyjątkowy portfel produktów dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi. Misją Nutricii Medycznej jest sprawianie, by żywienie było integralną częścią leczenia. Dbałość o pacjentów oraz ich bliskich poprzez dostarczenie im najlepszych, kompleksowych rozwiązań z zakresu specjalistycznego żywienia w chorobie to podstawowy element działalności firmy.


Więcej informacji udzielają:

Karolina Papuć
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 601 501 914
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie
tel. kom: 604 490 483
e-mail: malgorzata.kolodrub@danone.com

Anna Cywińska
Dyrektor ds. Komunikacji
Dywizja Żywności Medycznej NUTRICIA
tel. kom.: 691 433 139
e-mail: anna.cywinska@nutricia.com


Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja