W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA Polska z tytułem Najlepszy Pracodawca 2016 według Aon Hewitt

Czy wiesz że...

Dzieci rodzą się z upodobaniem do tego, co słodkie i skłonnością do odrzucania wszystkiego, co kwaśne i gorzkie.

NUTRICIA Polska z tytułem Najlepszy Pracodawca 2016 według Aon Hewitt

Warszawa, 27 października 2016 r. – NUTRICIA Polska została laureatem 11. edycji programu Najlepsi Pracodawcy w 2016 roku. Firma jest wiodącym producentem żywności medycznej oraz produktów dla niemowląt i małych dzieci, tytuł Najlepszego Pracodawcy uzyskała już czwarty raz rzędu.

NUTRICIA Polska z tytułem Najlepszy Pracodawca 2016 według Aon Hewitt Aon Best Employers to program rozpoznawalny na całym świecie. Wyłania on firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy, badając opinie pracowników pod kątem zaangażowania, angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników i wiarygodnej marki pracodawcy. W tym roku w Polsce prestiżowym tytułem Najlepszego Pracodawcy zostało wyróżnionych 16 firm. NUTRICIA Polska znalazła się w gronie laureatów, a więc tych, którzy tworzą najbardziej angażujące środowiska pracy.

„Otrzymanie po raz czwarty tytułu Najlepszego Pracodawcy to nie tylko wyróżnienie, ale też ogromna odpowiedzialność. W obliczu dynamicznie rozwijającej się organizacji wyzwaniem staje się utrzymanie i budowanie zaangażowania pracowników, zarówno tych od wielu lat związanych z firmą, jak i osób nowych, szukających w naszych strukturach szansy na rozwój zawodowy. NUTRICIA Medyczna skupia ludzi, którym bliskie są wartości tj. humanizm, otwartość, bliskość i entuzjazm. Nasi pracownicy kierują się nimi nie tylko w działaniach zawodowych, ale także biorąc udział w wolontariacie pracowniczym HOPE czy wspierając na wielu płaszczyznach kampanię edukacyjną „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. To właśnie dla nich, osób podchodzących do swoich obowiązków z niezwykłą, wyróżniającą tę Dywizję pasją, wdrażamy wewnętrzny program „Zdrowa Organizacja”, który ma na celu stworzenie jeszcze lepszych warunków do pracy. Przed nami kolejne działania, które przybliżą nas do tej wizji, ale już teraz jesteśmy dumni z tego, co wspólnie osiągnęliśmy” – mówi Jan Woliński, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Dywizja Żywności Medycznej NUTRICIA Polska.

„W Dywizji Żywności dla Dzieci NUTRICIA wierzymy, że konsekwentne realizowanie misji Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość wpłynie pozytywnie na przyszłe pokolenia, ponieważ to właśnie między innymi prawidłowe odżywianie dziecka podczas pierwszych 1000 dni jego życia może wpłynąć na jego zdrowie w przyszłości. Zwracamy szczególną uwagę na rozwój zespołu i edukację w zakresie zrównoważonego trybu życia i odżywiania całej rodziny pracownika. W tym celu stworzyliśmy m.in. program dla rodziców Mamy dla Mamy i całej Rodziny czy program Well-being. Od 2015 r. wprowadzamy kulturę coachingową, a w ramach całej organizacji wdrażamy program Wiarygodność i Odpowiedzialność, którego celem jest budowanie wspólnej odpowiedzialności za nasze zdrowie, rozwój, a także sukces. Co nas szczególnie cieszy, wyniki badania potwierdzają, że te działania są doceniane przez pracowników” – podkreśla Katarzyna Rudzińska, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Dywizja Żywności dla Dzieci NUTRICIA Polska.

O programie
Program Najlepsi Pracodawcy to największe i najbardziej kompleksowe badanie i diagnoza organizacji pod kątem zaangażowania pracowników w Polsce. Dotąd przebadano ponad 440 tysięcy pracowników z ponad 1000 polskich firm – o różnej skali działalności i zatrudnienia. Kryteria oceny to wartości czterech wskaźników:
  • zaangażowanie pracowników,
  • angażujące przywództwo,
  • kultura wysokich wyników,
  • wiarygodna marka pracodawcy.
Firma otrzymuje tytuł Najlepszego Pracodawcy, gdy wszystkie indeksy angażującego środowiska pracy znajdują się na odpowiednio wysokim poziomie wyznaczonym przez metodologię badania. Program Najlepsi Pracodawcy to jedyny konkurs na rynku, w którym tytuł jest przyznawany w oparciu o obiektywne badanie opinii pracowników.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach – m.in.  mleka następne, takie jak Bebiko 2 Nutriflor+, Bebiko PRO+ 2, Bebiko HA 2 Nutriflor+, Bebilon 2 z Pronutra+, Bebilon Profutura 2, i mleka modyfikowane typu junior oraz dietetyczne środki specjalnego przeznaczenia medycznego (m.in.: Bebiko Comfort 2 Nutriflor+, Bebilon Pepti 2 DHA), a także produkty uzupełniające i rozszerzające dietę niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

NUTRICIA Medyczna, będąc światowym liderem w żywieniu medycznym, rozwinęła szeroki i wyjątkowy portfel produktów dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi. Naszą misją jest bycie partnerem w zaawansowanym żywieniu medycznym, aby poprzez interwencję żywieniową osiągać większą skuteczność kliniczną w procesie leczenia.


Więcej informacji udzielają:

Karolina Papuć
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 601 501 914
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Anna Cywińska
Dyrektor ds. Komunikacji
Dywizja Żywności Medycznej NUTRICIA
tel. 22 55 00 004
e-mail: anna.cywinska@nutricia.com
Małgorzata Kołodrub Biuro prasowe:
Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
tel.: +48 22 550 00 00
e-mail: prasa@nutricia.com.pl
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja