W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Obiadkowe fantazje dla maluszków

Czy wiesz że...

W rankingu najcenniejszych polskich marek Marqa 2008 dziennika „Rzeczpospolita” Bebiko zajęło pierwszą pozycję w kategorii polskich produktów spożywczych.

Obiadkowe fantazje dla maluszków

Pożywne obiadki z nowymi składnikami – kaszką pszenną i żółtkiem - już dostępne!

Warszawa, 13 października 2009 r. – BoboVita wprowadza na rynek sześć unikalnych receptur obiadków dla maluchów. Nowe dania to propozycja dla mam, które chcą kompleksowo wzbogacić dietę dziecka i jednocześnie dać mu radość poznawania nowych smaków.

Obiadkowe fantazje dla maluszków
Receptury obiadków zostały skomponowane tak, aby posiłki odpowiadały wymaganiom najnowszego schematu żywienia niemowląt. Dwie z nich zawierają kaszkę pszenną, czyli produkt glutenowy w ilości, która pozwala oswoić organizm malucha z glutenem, zgodnie ze schematem żywienia, trzy zawierają dodatek żółtka – także zgodny z zaleceniami wprowadzania tego składnika do diety maluszka, a składnikiem jednej jest inny niż dotychczas proponowany rodzaj mięsa – schab.
 
Nowe obiadki doskonale odpowiadają rosnącym potrzebom żywieniowym dziecka. Gdy maluch karmiony piersią kończy 4. miesiąc życia (a żywiony mlekiem modyfikowanym – 5. miesiąc), powinniśmy zacząć dodawać do jego posiłków małe porcje glutenu, na przykład w postaci kaszki glutenowej, by oswoić jego organizm z tym składnikiem i przygotować do zjadania normalnych glutenowych posiłków w przyszłości (np. pieczywa). Początkowo mamy dodają małą dawkę produktu glutenowego do posiłków warzywnych. Kolejnym etapem urozmaicania diety dziecka jest wprowadzenie posiłków warzywno-mięsnych, które także warto wzbogacić niewielką ilością glutenu. Wówczas idealną propozycją na danie obiadowe będą:
Od 7. miesiąca warto włączyć do diety dziecka bogate w składniki odżywcze żółtko jajka
– a dokładnie pół żółtka podawanego co drugi dzień. Taką optymalną dawkę zawierają:
Od 10. miesiąca życia dziecka możemy podawać mu już codziennie po pół żółtka. Możemy sięgnąć dla urozmaicenia po:
Z czasem dobrym uzupełnieniem jadłospisu pociechy będzie podanie mu innego rodzaju mięsa - schabu, np. w obiadku:
Wszystkie nowe propozycje obiadowe marki BoboVita zawierają najlepszej jakości składniki dobrane w idealnych proporcjach, mają właściwą dla wieku dziecka konsystencję i są przygotowywane bez użycia konserwantów, barwników czy dodatków aromatycznych. Wprowadzone na rynek kompozycje zostały wybrane w teście smaku, podczas którego kilkaset mam z dziećmi w odpowiednim wieku wskazało swoje typy.
 
„Z doświadczenia wiemy, że najlepsze propozycje żywieniowe dla małych dzieci to takie, które łączą wartości odżywcze - istotne dla rodziców i pyszne smaki - ważne dla maluchów. Nowe obiadki BoboVita spełniają oba te wymogi, a dodatkowo pomagają uczyć prawidłowych nawyków żywieniowych” – powiedziała Izabela Siewiera, starszy kierownik produktu, NUTRICIA Polska.
 
Obiadki są już dostępne na rynku. Ich sugerowana cena to ok. 2,70 zł za słoiczek 125 g i ok. 3,80 zł za 190 g. Posiłki zawierające żółtko jaja kurzego są oznaczone specjalnym logotypem „Zawiera pół żółtka”. Na każdym opakowaniu pojawi się ciekawostka „Czy wiesz, że…?”, dotycząca żywienia dzieci. Konsumenci o nowych produktach zostaną poinformowani poprzez materiały bezpośrednio skierowane do mam. Również strona internetowa BoboVita będzie zachęcać do spróbowania nowych pyszności. Działania public relations realizuje ALERT MEDIA Communications.
 
Nowe obiadki, podobnie jak inne produkty marki BoboVita, przygotowane zostały zgodnie z wymaganiami programu „Żywienie z myślą o przyszłości”, stworzonego przez ekspertów marki BoboVita. Celem programu jest pomoc rodzicom w wyborze najlepszego sposobu żywienia dziecka od pierwszych miesięcy życia, a także kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych na przyszłość. Więcej informacji o programie „Żywienie z myślą o przyszłości” oraz o wszystkich produktach BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.com.pl.
 
NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), przez wspierające naturalne siły obronne organizmu kaszki Bebilon, po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita), w której są m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe BoboVita i ciasteczka Chrupaczki.

Więcej informacji udzielają:

Aleksandra Pac 
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA
tel. (22) 546 11 11,
tel. kom: 0-601 501 914
 
Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 00 000
tel. kom: 0-604 490 483
 
                                                                    
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja