W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Odkryj jakość BoboVita!

Czy wiesz że...

Jedzenie to jedna z najtrudniejszych fizycznych czynności, jakich musi się nauczyć niemowlę!

Odkryj jakość BoboVita!

Nowe opakowania, nowe logo i więcej pysznych posiłków BoboVita

Warszawa, 16 listopada 2012 r. – Koniec tego roku to dla marki BoboVita czas wielkiej zmiany. Pod hasłem „Odkryj jakość BoboVita” prezentujemy nową odsłonę pysznych posiłków, których wysoką jakość podkreślają nowe opakowania. Odpowiadając na potrzeby małych konsumentów, marka oferuje także nowe, unikalne dania w słoiczkach.

Odkryj jakość BoboVita!

Grafika nowych opakowań podkreśla najważniejsze cechy produktów - naturalność, wysoką jakość i domowość. Zieleń i zielony listek w unowocześnionym logo symbolizują naturalność surowców, z których tworzone są posiłki marki BoboVita. Najwyższą jakość składników podkreślają oznaczenia na etykietach, wskazujące na bezpieczne, kontrolowane surowce, brak konserwantów, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku czy brak dodatku soli i cukru. Nowe opakowania obrazują również domowy charakter posiłków w słoiczkach BoboVita, symbolizowany przez kuchenny obrus w kratkę oraz apetyczne kompozycje składników wchodzących w skład receptur. Architektura nowych opakowań oparta o motyw zieleni oraz uporządkowane informacje pomoże mamom odnaleźć właściwy produkt i wariant smakowy na sklepowej półce.

Przy projektowaniu opakowań zwracaliśmy szczególną uwagę na ich czytelność. Zależało nam na tym, żeby poszukiwanie określonej linii produktów, czy też konkretnego smaku stało się łatwiejsze, niemal intuicyjne. Uporządkowaliśmy i ujednoliciliśmy informacje znajdujące się na opakowaniach produktów marki BoboVita. Zmiana nazewnictwa produktów, którą wprowadziliśmy w celu podkreślenia domowego charakteru naszych obiadków i zupek BoboVita nie wiąże się ze zmianą receptur - powiedział Rafał Masiak, Marketing Manager, NUTRICIA Polska.

Największym atutem posiłków marki BoboVita jest ich wysoka jakość, wynikająca zarówno z wykorzystywania do produkcji składników ze ściśle kontrolowanych, bezpiecznych upraw i hodowli, jak i ze starannie przeprowadzanego procesu produkcji rygorystycznie kontrolowanego na każdym etapie. Eksperci marki BoboVita nieustannie pracują nad nowymi propozycjami dań, które dzięki wykorzystaniu najlepszych surowców są bezpieczne i zdrowe, a jednocześnie smaczne - bo przygotowane na bazie tradycyjnych, domowych receptur. Dlatego od listopada 2012 r. najmłodsi i ich mamy mają do wyboru trzy nowe smaki posiłków marki BoboVita:
Marchewka z ziemniaczkami po 4. miesiącu, obiadek poszerzający możliwości wzbogacania diety niemowlęcia o pierwsze warzywa,
Makaron z tuńczykiem i warzywami JUNIOR 1-3 lata, propozycja dająca możliwość częstszego podawania ryb dzieciom po ukończeniu roku,
Jabłka z bananami i mango po 9. miesiącu, deserek z nową kompozycją owoców południowych.

Receptury nowych obiadków i deserków zostały skomponowane tak, by dostarczać maluchom właściwe ilości składników odżywczych, a jednocześnie dawać radość ze smacznego posiłku. Eksperci w zakresie żywienia podkreślają znaczenie ryb w jadłospisie dziecka. Dlatego powstał nowy obiadek z tuńczykiem. Natomiast nowy deserek stworzyliśmy na bazie wyrazistych w smaku i pysznych owoców południowych, czyli banana i mango, które mogą stać się dla maluchów znających już tradycyjne owoce nowym, ciekawym przysmakiem – powiedziała Agnieszka Dobosz-Pszkit, Młodszy Kierownik Produktu, NUTRICIA Polska.

Marka BoboVita oferuje szeroką gamę odżywek dla niemowląt i małych dzieci, obejmującą kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe i Jogurciki Malucha. Produkty BoboVita cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia. Więcej informacji o gamie produktów BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita).

Więcej informacji udzielają:

Karolina Brylska
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 506 052 096
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja