W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Pokaż, jak Twoje dziecko rośnie w miłości!

Czy wiesz że...

Nazwa "NUTRICIA" powstała od łacińskiego słowa "nutrire" - żywić, karmić. Firma NUTRICIA powstała w 1901 roku w Holandii.

Pokaż, jak Twoje dziecko rośnie w miłości!

Ruszyła nowa kampania marki Bebiko

Warszawa, 11 września 2014 r. – Rodzice mogą już wziąć udział w konkursie pod hasłem „Rośnij w miłości” organizowanym przez markę Bebiko. Nagroda główna to profesjonalna, rodzinna sesja zdjęciowa. Konkurs jest elementem kampanii „Bebiko. Rośnij w miłości!”, która podkreśla wpływ okazywania miłości dziecku podczas ciąży i w pierwszych latach życia na to, jak maluch będzie przekazywał ją światu.

Pokaż, jak Twoje dziecko rośnie w miłości!

Miłość okazywana od dziecka zostaje z nami na zawsze. A maluszek okazuje ją całym sobą – przytulając mamę, uśmiechając się do taty, głaszcząc pupila czy bawiąc się z rodzeństwem. Kampania „Bebiko. Rośnij w miłości!” zwraca uwagę na to, jak ogromne znaczenie ma bliskość i miłość między najbliższymi a dzieckiem. Kampanię zainaugurował wyjątkowy, pełen miłości konkurs. W jego ramach rodzice mają za zadanie zrobić lub odszukać wśród już zrobionych filmów bądź zdjęć to, na którym maluszek dzieli się miłością. Zgłoszenia konkursowe można obejrzeć na specjalnej platformie www.milosc.bebiklub.pl.

„Sposób w jaki Rodzice okazują miłość swojemu dziecku oraz jak reagują na jego emocje, ma ogromny wpływ na rozwój kompetencji emocjonalnych maluszka w kolejnych latach życia. Bacznie obserwując swoich rodziców, ich sposoby reagowania na sytuacje społeczne czy radzenia sobie z pojawiającymi się emocjami, mały człowiek nabywa tzw. reguł ekspresji emocji. Uczy się, w jakich okolicznościach i w jaki sposób można okazać konkretne uczucia” – mówi Dorota Kalinowska, psycholog. „Okazujmy dziecku miłość, szacunek, obdarzajmy je czułością i adekwatną atencją, uśmiechajmy się do niego i przytulajmy, jednocześnie pamiętając, że to, czego doświadcza i uczy się w relacji z mamą i tatą, stanowi fundament jego przyszłych relacji w życiu dorosłym” – dodaje.

Oprócz udziału w konkursie, rodzice mogą na stronie konkursowej przeczytać teksty poradnicze, które podpowiadają, jak wspierać rozwój inteligencji emocjonalnej dziecka oraz skontaktować się z ekspertem psychologiem.

Więcej informacji na temat kampanii i regulamin konkursu można znaleźć na stronie: www.milosc.bebiklub.pl 

Więcej informacji udzielają: 

Katarzyna Żuk
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 502 278 035
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja