W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Perły Rynku FMCG 2014

Czy wiesz że...

Fundacja Badawcza NUTRICIA została założona w 1996 roku w celu promowania nauki o żywieniu poprzez sponsorowanie badań naukowych z zakresu żywienia człowieka.

Perły Rynku FMCG 2014

W tegorocznej 8. edycji konkursu „Perły Rynku FMCG” wyróżniono produkty w 50 kategoriach. Najwyższe uznanie w kategorii „Żywność dla dzieci” otrzymała linia produktów BoboVita „Pierwsza Łyżeczka”.

O wyniku plebiscytu decydują właściciele i pracownicy sklepów, którzy wskazują, które produkty zasługują na miano rynkowych „Pereł”. Celem przedsięwzięcia jest wyłonienie grupy nowości, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów. Podczas obecnej edycji, jak i w latach ubiegłych, głosy zliczył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, który sprawował także nadzór merytoryczny nad konkursem.
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja